مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:362019-11-20سياسي

طراحی سیستم ایمنی هوشمند وسایل نقلیه خودکار مبتنی بر انسان


به همت اساتید و دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان سیستم ایمنی هوشمند برای وسایل نقلیه خودکار مبتنی بر انسان طراحی شد.

- ایسنا/زنجان به همت اساتید و دانشجویان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان سیستم ایمنی هوشمند برای وسایل نقلیه خودکار مبتنی بر انسان طراحی شد.

این روزها اکثر تولیدکنندگان بزرگ خودرو در تلاش هستند تا راه هایی را برای ایمن کردن خودروها ایجاد کنند.

نظارت بر اقدامات راننده توسط تکنیک های بینایی کامپیوتر برای تشخیص بلادرنگ اشتباهات رانندگی و سپس برنامه ریزی برای رانندگی مستقل در جهت اجتناب از برخورد خودرو، یکی از مهم ترین مسائلی است که در بینایی ماشین و سیستم های حمل و نقل هوشمند مورد بررسی قرار گرفته است.

در همین رابطه، اساتید و دانشجویان دانشکده علوم رایانه و فناوری اطلاعات دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به سرپرستی دکتر ابراهیم انصاری و دکتر پروین رزاقی، سیستمی را با عنوان سیستم ایمنی هوشمند برای وسایل نقلیه نیمه خودکار مبتنی بر انسان طراحی کرده اند که هدف اصلی این سیستم، جلوگیری از حوادث ناشی از خستگی، خواب آلودگی و حواس پرتی رانندگان است.

پروژه طراحی سیستم ایمنی هوشمند برای وسایل نقلیه خودکار مبتنی بر انسان، یک سیستم ایمنی یکپارچه را پیشنهاد می کند که به طور مداوم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سیستم ایمنی هوشمند وسایل نقلیه خودکار مبتنی بر انسان

طراحی سیستم ایمنی هوشمند وسایل نقلیه خودکار مبتنی بر انسان