مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:152019-11-20اقتصادي

330 هزار گیلانی مشمول عضویت در صندوق بیمه روستایی هستند


استاندار گیلان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های راهبردی در توسعه کشور توجه به مناطق محروم و روستایی است، گفت: 330 هزار گیلانی مشمول عضویت در صندوق بیمه روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع صبح چهارشنبه در جلسه ستاد توسعه بیمه روستایی در سالن اجتماعات استانداری گیلان، بیمه را یکی از اولویت های جوامع توسعه یافته و از ضرورت های تأمین رفاه برای آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: میزان بهره مندی مردم روستاها و مناطق محروم از مواهب خدمات اجتماعی مطلوب است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به توسعه مناطق روستایی، افزود: یکی از مؤلفه های برنامه های راهبردی در توسعه کشور توجه به مناطق محروم و روستاها است.

زارع با اشاره به اهمیت بیمه روستایی و برنامه ها و ساز و کارهای دولت برای بهره مندی روستاییان از اصل مهم اجتماعی، گفت: امروز بیمه روستایی دارای ساختارهای مختلفی است و دولت همواره به روستاییان و عشایر به عنوان سرمایه های اجتماعی توجه خاصی دارد.

وی با بیان اینکه 330 هزار خانوار در گیلان مشمول عضویت در صندوق بیمه کشاورزی روستاییان و عشایر هستند، افزود: این صندوق، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و دیگر اقشار را در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 هزار گیلانی مشمول عضویت در صندوق بیمه روستایی هستند

330 هزار گیلانی مشمول عضویت در صندوق بیمه روستایی هستند