مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:102019-11-20سياسي

فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی است/ توسعه تفکر بسیج؛ ضامن سلامت جامعه


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی عده ای است و همواره هزینه سازش های غیرمعقول و وادادگی و کم آوردن در برابر دشمن بیشتر از مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان خراسان جنوبی، اظهار داشت: انسان ها در بحث های نظری، اعتقادی و بینش ممکن است صاحب نظر باشند یا نظری را انتخاب کنند که اقتضا در آن ایجاد می شود اما مانع رفع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سلطه ظلم همواره در طول تاریخ برای التزام به احکام اسلامی و حرکت آن مانع بزرگی بود که در قرن های معاصر استعمار هم بر آن اضافه شدع بیان داشت: نقشی که انقلاب اسلامی ایفا کرد مانع طاغوت و استعمار را برداشت و به سمت آرمان های اسلام حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: اگر اسلام به صورت فراگیر پیاده شود دشمن وجود خارجی نخواهد داشت لذا فرصت هایی که دشمن پیدا می کند به خاطر ولنگاری، سهل انگاری، تساهل، تسامح و وادادگی برخی افراد است.

عبادی با اشاره به اینکه در این 40 سال آسیب هایی زیادی دیدیم که همه از ناحیه افراد منفعل حاصل شده، تصریح کرد: به هر میزان تفکر بسیجی را زیاد و توسعه دهیم به همان اندازه دشمن مأیوس می شود و خطرات از کشور و جامعه ما دور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی است/ توسعه تفکر بسیج؛ ضامن سلامت جامعه

فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی است/ توسعه تفکر بسیج؛ ضامن سلامت جامعه