مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-20سياسي

ضرورت آگاهی بخشی درباره تبعات دیابت


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی در حوزه تبعات دیابت گفت: به مسئولان استان ها اعلام آمادگی کردیم که کلیه خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی را در قالب یک مجموعه کامل ارائه دهیم که برخی استان ها از این موضوع استقبال کردند.

- عکس آرشیوی است رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی در حوزه تبعات دیابت گفت: به مسئولان استان ها اعلام آمادگی کردیم که کلیه خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی را در قالب یک مجموعه کامل ارائه دهیم که برخی استان ها از این موضوع استقبال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت با اشاره به اینکه از جمله نیازهای ضروری هر جامعه ارتقای سلامت و حفظ اعتماد مردم در این زمینه است، گفت: بحث توسعه انسان سالم از ضروریات است و در کنار سایر ویژگی ها به ویژه در توسعه علمی، اخلاقی، فناورانه نقش دارد.

وی با تأکید بر رابطه مستقیم ارتقای سلامت با توسعه علمی گفت: از سال 59 تلاش کردیم توان کشور در توسعه علمی و فناورانه را الگوسازی کنیم در حالی که زیرساخت اصلی تحقق اقتصاد دانش بنیان این است که خودمان تولیدکننده علم و فناوری باشیم تا بتوانیم روزآمدی خدمات و محصولات را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آگاهی بخشی درباره تبعات دیابت

ضرورت آگاهی بخشی درباره تبعات دیابت