مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-20سياسي

باید بستر مطالبه گری درست و نظام مند در کشور ایجاد شود


قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: باید بستر مطالبه گری درست و نظام مند در کشور ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستانُ نشست روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شبکه های بهداشت و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با حضور حجت الاسلام روح الله میرزایی، قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و حجت الاسلام ترکاشوند، مدیر کل امور استان ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر و امام جمعه اهل سنت ایرانشهر و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله میرزایی در این جلسه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز در خدمت مردم غیور و مرزبان سیستان و بلوچستان و شهر میزبان ولایت ایرانشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این نشست به عنوان مجاهدت فی سبیل الله برای ما لحاظ شودُ ادامه داد: در حال حاضر مدیریت جهادی و داشتن روحیه جهادی راه برون رفت بسیاری از مشکلات در کشور است.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به درستی در جامعه تبیین شود بسیاری از مشکلات حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بستر مطالبه گری درست و نظام مند در کشور ایجاد شود

باید بستر مطالبه گری درست و نظام مند در کشور ایجاد شود