مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:102019-11-20ورزشي

رایزنی فدراسیون کشتی برای بازگرداندن تیم اترک خراسان


مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی همچنان در تلاش هستند تا تیم انصراف داده اترک خراسان شمالی را به رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز گذشته کادر فنی تیم کشتی آزاد اترک خراسان شمالی اعلام کردند از ادامه حضور در رقابتهای لیگ برتر انصراف داده و در پیکارهای مرحله نیمه نهایی به میدان نخواهند رفت.

بهروز یاری و محمد طلایی از اعضای کادر فنی تیم اترک خراسان در توضیح دلایل انصراف این تیم صراحتا از عدم پایبندی متولیان باشگاه به تعهدات مالی یاد کرده اند؛ مشکلاتی که گویا باعث شده کشتی گیران این تیم از حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر انصراف دهند و در نهایت یکی از چهار تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی از این مسابقات کنار بکشد.

اما در سوی دیگر این ماجرا، سازمان لیگ فدراسیون کشتی هم اعلام کرد بحث مشکلات مالی به هیچ عنوان صحت ندارد و تیم اترک خراسان شمالی یکی از خوش حسابترین تیم های لیگ برتری محسوب می شود.

به همین دلیل رییس سازمان لیگ کشتی هم برای جلوگیری از انصراف تیم اترک خراسان وارد گود شده و در حال رایزنی با مسئولان این تیم برای بازگشت به رقابتهای لیگ است.

پایان هفته جاری قرار است چهار تیم بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، اترک خراسان شمالی و تا ثبت جهانی توس در مرحله نیمه نهایی لیگ بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی فدراسیون کشتی برای بازگرداندن تیم اترک خراسان

رایزنی فدراسیون کشتی برای بازگرداندن تیم اترک خراسان