مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-20سياسي

اهدای قرآن کریم به مصلای شهرستان قدس توسط سازمان دارالقرآن


سازمان دارالقرآن الکریم ضمن صدور بیانیه و محکوم کردن اقدامات ناشایست و ساختار شکنانه فتنه گران یکصد جلد قرآن کریم به مصلای شهرستان قدس اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ سازمان دارالقرآن الکریم ضمن صدور بیانیه و محکوم کردن اقدامات ناشایست و ساختار شکنانه فتنه گران و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در مصلای شهر قدس توسط عده ای آشوب گر یکصد جلد قرآن کریم به مصلای شهرستان قدس اهدا کرد.

این اقدام در پی اقدامات هنجار شکنانه ایادی استکبار جهانی و فتنه گران در کشور و سوزاندن قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس کلام الهی و اماکن مذهبی و تخریب اموال عمومی و ایجاد نا امنی در برخی مناطق کشور صورت گرفت.

در بیانیه سازمان دارالقرآن آمده است؛ بِسْمِ ٱللَّـهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ إِنَّ ٱلْمُنَـٰفِقِینَ یُخَـٰدِعُونَ ٱللَّـهَ وَهُوَ خَـٰدِعُهُمْ قرآن کریم، سوره مبارکه نساء، آیه شریفه 142 مجاهدت و پایداری دلیرمردانه ملت مسلمان و ولایت مدار میهن عزیزمان در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب با تکیه بر گفتمان اصیل اسلامی مقاومت و به تأسی از مجاهدات درس آموز پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در برابر کفر و الحاد، همواره سستی کاخ پوشالی استکبار و پیروزی خط مقاومت را به اثبات رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای قرآن کریم به مصلای شهرستان قدس توسط سازمان دارالقرآن

اهدای قرآن کریم به مصلای شهرستان قدس توسط سازمان دارالقرآن