مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:402019-11-20سياسي

دشمنان به دنبال تسلیم دولت و ایجاد اغتشاشات در کشور هستند


رییس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه باید ماهیت، عوامل و دست اندکاران فتنه 25 آبان نیز مشخص و افشا شود، گفت: تدابیر رهبری و عدم همراهی مردم با فتنه گران و اشرار دو عامل مهمی است که سبب ناکامی فتنه ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رییس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا، با بیان اینکه به گفته کارشناسان ما در هر دهه شاهد فتنه هایی در کشور بوده ایم، گفت: در مورد سال 98 تحلیل این بود که با توجه به مجموعه تدابیر و هدایت های رهبر معظم انقلاب شرایط متفاوت پیش رفته است، اما متاسفانه برخی از بی تدبیری ها و عدم پیش بینی های لازم فتنه دیگری را رقم زد که ابعاد و گستردگی آن هنوز خیلی روشن نیست.

حجت الاسلام سعیدی تدابیر رهبری و عدم همراهی مردم با فتنه گران و اشرار را دو عامل مهمی عنوان کرد که سبب شده است تا فتنه های مختلف در کشور نتواند انقلاب اسلامی را از پای در آورد.

رییس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: هم نقش امام راحل و هم نقش رهبر معظم انقلاب در فتنه های این سه دهه بسیار مهم و اساسی بوده است.

رهبری در جریان فتنه اخیر (25 آبان) تمام هزینه های تصمیم اخیر را بر عهده گرفتند که اگر این اتفاق نمی افتاد معلوم نبود چه اتفاقی بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تسلیم دولت و ایجاد اغتشاشات در کشور هستند

دشمنان به دنبال تسلیم دولت و ایجاد اغتشاشات در کشور هستند