مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:252019-11-20اقتصادي

20 میلیون نفر دیگر امشب کمک حمایتی می گیرند


دولت در قالب طرح حمایت معیشتی خانوار، امشب (29 آبان) طی دومین مرحله برای تعدادی دیگر از سرپرستان خانوار که 20 میلیون نفر را شامل می شوند، کمک نقدی واریز خواهد کرد.

- دولت در قالب طرح حمایت معیشتی خانوار، امشب (29 آبان) طی دومین مرحله برای تعدادی دیگر از سرپرستان خانوار که 20 میلیون نفر را شامل می شوند، کمک نقدی واریز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شروع سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین، دولت طرح حمایت از معیشت خانوار را در دستور کار قرار داد و اعلام کرد که منابع ناشی از این طرح حدود 30 هزار میلیارد تومان برآورد شده که به مردم بر می گردد.

بر این اساس، قرار شد برای خانوارهای تک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز شود.

پرداختی این طرح، در سه مرحله است که مرحله اول آن (27 آبان) انجام شد و به حساب تعدادی از سرپرستان خانوار که مشمول این طرح بودند مبالغ تعیین شده واریز شد که جمعیت 20 میلیون نفری را دربر گرفت.

مرحله دوم واریز، امشب چهارشنبه (29 آبان) است که 20 میلیون نفر دیگر را شامل می شود و مرحله سوم نیز ساعت 24 شنبه (دوم آذرماه) است؛ چراکه قرار است طبق این طرح حدود 60 میلیون نفر این منابع را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون نفر دیگر امشب کمک حمایتی می گیرند

20 میلیون نفر دیگر امشب کمک حمایتی می گیرند