مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 04:402019-11-20سياسي

پیگیری مطالبات به حق مردم در مسیر قانونی


حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت : مطالبات به حق مردم باید در فضایی مناسب و به دور از التهاب و تنش پیگیری شود تا دولت با شنیدن خواسته های مردم در مسیر تحقق آن گام بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیشب در نشست هم افزایی ائمه جماعات مساجد و مسئولین هیئات مذهبی کلانشهر اهواز گفت : هیچ عقل سلیمی آشوب و اغتشاش و حرکات از این دست را نمی پسندد چون این کارها به ضرر کشور، نظام اسلامی و مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: از مسؤولان نظارتی و قضایی می خواهیم که با نظارت قوی و مستمر اجازه ندهند برخی افراد فرصت طلب به بهانه افزایش قیمت بنزین، بهای کالا و خدمات را افزایش دهند.

وی افزود: وقایع دلخراش اخیر امنیت عمومی مردم را نشانه رفت و دشمن از آن نه تنها سوءاستفاده کرد بلکه عوامل اغتشاش گر را تشویق و وقیحانه از آنان حمایت کرد که البته این بار نیز با بصیرت و آگاهی ملت تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب از تصمیم سران سه قوه در اصلاح و مدیریت مصرف سوخت حمایت کردند و تکلیف ما این است که پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که افزایش نرخ بنزین نباید باعث افزایش قیمت کالا و فشار بر مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات به حق مردم در مسیر قانونی

پیگیری مطالبات به حق مردم در مسیر قانونی