مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 02:302019-11-19سياسي

آزادی 68 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت حسینیان اردبیل


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نایب رییس ستاد دیه ی استان گفت: 68 تن از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی باکمک جامعه ی حسینیان اردبیل آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  اردبیل، یوسف خدادادی در جشن آزاد سازی زندانیان که در سالن ملاقات زندان مرکزی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری با مشارکت جامعه ی حسینیان اردبیل دومین همایش جامعه حسینیت اردبیل برگزار شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل افزود: تعداد 68 زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت 13میلیارد تومان با کمک جامعه ی حسینیان اردبیل با استفاده از ظرفیت های ماه محرم و صفر از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

خدادادی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 140 زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت 27 میلیارد تومان با کمک خیرین و ستاد دیه ی استان از زندان آزاد شده اند.

نایب رییس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه ی استان به مسئولان و خیرین این اطمینان را داد که تمامی کمک های آنان به صورت دقیق و هدایت شده و پس از سیر مراحل پژوهش و تایید هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه ی استان به مددجویان پرداخت می شود.

وی اضافه کرد : در حال حاضر تعداد 540 زندانی مالی در زندان های استان به سر می برند که فقط تعداد 291 تَن از این زندانیان واجد شرایط دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 68 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت حسینیان اردبیل

آزادی 68 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با حمایت حسینیان اردبیل