مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 22:002019-11-19سياسي

در تحقق حقوق شهروندی خوب عمل نکردیم


فرماندار زنجان با بیان اینکه در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم، گفت: نقش رسانه ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم  است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عسگری شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه توفیق در محل کار خانه کبریت زنجان،به جایگاه مهم رسانه ها اشاره کرد و گفت: هر سازمان و نهادی برای انعکاس عملکرد خود به مردم نیازمند حمایت رسانه ها است.

وی اظهار کرد: رسانه ها رابط بین دولت و مردم هستند و باید ارتباط دو سویه ایجاد شود.

فرماندار زنجان به وقایع چند روز گذشته که در سطح کشور توسط اغتشاشگران اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: این نشان می دهد ما در حوزه حقوق شهروندی نتوانستیم خوب عمل کنیم و نقش رسانه ها برای آموزش شهروندی بسیار موثر و مهم است و آموزش حقوق شهروندی جای کار دارد.

عسگری ابراز کرد: افرادی برای یک مطالبه ساده به دنبال به هم ریختن نظم و امنیت شهر هستند این قابل قبول نبوده و منطقی نیست.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه نظام در عرصه جهانی گفت: دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به شکل جامع و هدفمند اطلاع رسانی شود و در زمینه اطلاع رسانی این دستاوردها حساسیت ویژه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تحقق حقوق شهروندی خوب عمل نکردیم

در تحقق حقوق شهروندی خوب عمل نکردیم