مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 18:352019-11-19اقتصادي

اختصاص 50 میلیون یورو فاینانس خارجی برای بازسازی فاضلاب اصفهان


مدیرکل دایره اعتبارات بانک مرکزی گفت: دایره اعتبارات بانک مرکزی به منظور اجرای فاز دو بازسازی شبکه فرسوده اصفهان اجرای ماده 62 را برای تبدیل ارز 50 میلیون یورو را به ریال در تخصیص فاینانس خارجی در دستور کار قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، علی اصغر میرمحمدصادقی در نشستی که با مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان و پیمانکاران بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان داشت اعلام کرد: دایره اعتبارات بانک مرکزی به منظور  اجرای فاز دو بازسازی شبکه فرسوده اصفهان اجرای ماده 62 را برای تبدیل ارز 50 میلیون یورو را به ریال در تخصیص فاینانس خارجی در دستور کار قرار می دهد.

مدیرکل دایره اعتبارات بانک مرکزی بازسازی شبکه فرسوده اصفهان را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: باید زمینه بازسازی فازهای بعدی شبکه فرسوده فاضلاب  اصفهان فراهم شود و در این راستا دایره اعتبارات بانک مرکزی نهایت همکاری را با مسئولان امر خواهد داشت.

وی با تأکید بر استفاده  از  تکنولوژی بکار رفته در بازسازی شبکه فرسوده اصفهان باید در دیگر شهرها  خاطرنشان ساخت: شواهد حاکی از به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در بازسازی شبکه فرسوده اصفهان است به گونه ای که بازسازی بدون ایجاد ترانشه و محدودیت های ترافیکی صورت می گیرد میر محمدصادقی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 50 میلیون یورو فاینانس خارجی برای بازسازی فاضلاب اصفهان

اختصاص 50 میلیون یورو فاینانس خارجی برای بازسازی فاضلاب اصفهان