مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:052019-11-19سياسي

تلاش پاکبانان در شهر محمدیه و تحقق شهری پاک و زیبا ستودنی است


تلاش پاکبانان برای معرفی شهر محمدیه به عنوان شهری پاکیزه و زیبا در استان قزوین ستودنی و قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش تجلیل از پاکبانان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عصر سه شنبه با حضور مریم نخستین شهردار، شمس الله غلامی، علی کاظمی، رضا منفرد اعضای شورای اسلامیشهر محمدیه در تالار اجتماعات شورا برگزار شد.

شمس الله غلامی در این مراسم گفت: شهر محمدیه در سالهای اخیر توانسته در مبلمان شهری، نظم و قانون مداری، زیبایی و پاکیزگی شهری در ردیف شهرهای مهم و شاخص استان و کشور قرار گیرد که این موفقیت با تلاش مجموعه همکاران شهرداری و شورا و مشارکت و همراهی مردم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: جمعیت حدود 100 هزار نفری شهر محمدیه و 50 هزار نفری فعلی ناحیه شهری مهرگان موجب شده تا محدوده خدمت رسانی شهرداری توسعه یابد که مسئولیت نیروها در واحدهای مختلف دوچندان شده است.

غلامی تصریح کرد: پاکبانان که سلامت خود را به مخاطره انداخته و از صبح زود تا انتهای شب با جمع آوری زباله در خدمت شهروندان هستند نقش موثری در پاکیزگی شهری دارند و همه ما قدردان آنها هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: به جرات می توان اذعان کرد حلال ترین حقوق ها متعلق به پاکبانانی است که با تلاش شبانه روزی خود، سلامتی، پاکیزگی و زیبایی را به شهروندان هدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پاکبانان در شهر محمدیه و تحقق شهری پاک و زیبا ستودنی است

تلاش پاکبانان در شهر محمدیه و تحقق شهری پاک و زیبا ستودنی است