مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:502019-11-19اقتصادي

مسئولان مبارزه با مواد مخدر را با جدیت در اردستان پیگیری کنند


مسئولان باید با جدیت جدی موضوع مبارزه با مواد مخدر را در شهرستان اردستان حتی خارج از مسئولیت قانونی خود پیگیری کنند.

- اردستان-فرماندار اردستان گفت: مسئولان باید با جدیت جدی موضوع مبارزه با مواد مخدر را در شهرستان اردستان حتی خارج از مسئولیت قانونی خود پیگیری کنند.

حمید رضا تاملی درحاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از مردم شهرستان اردستان که با یک بصیرت و همراهی خاصی مجموعه مدیریتی شهرستان را در مسیر اجرایی طرح افزایش قیمت بنزین یاری کردند تقدیر می کنم.

وی افزود: شهرستان اردستان با توجه به وضعیت جمعیتی و معیشتی خانوار آن از جمله شهرستانهایی است که از اجرای این طرح به نوعی متنفع خواهند شد و امیدواریم که با مجموع اقداماتی که مجموعه دستگاه های نظارتی در حوزه کنترل و تنظیم بازار هم به عمل خواهند آورد از افزایش قیمت مهار گسیخته روی کالاها جلوگیری شود.

فرماندار اردستان گفت: آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه مواد مخدر و بعضی از مسائل دیگر بیشتر از حد تصور به ما و خانواده های ما نزدیک است و این گونه موضوعات به هیچ عنوان تابع موقعیت شخصی، خانوادگی و مسئولیتی نیست و بر این اساس لازم است نسبت به موضوعات مواد مخدر بیشتر از آنچه که رسالت سازمانی ما است واکنش و حساسیت نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مبارزه با مواد مخدر را با جدیت در اردستان پیگیری کنند

مسئولان مبارزه با مواد مخدر را با جدیت در اردستان پیگیری کنند