مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:052019-11-19سياسي

سوال از وزیر نیرو درباره تولیدکنندگان داخلی به صحن مجلس ارجاع شد


سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به طرح سوال سیدقاسم جاسمی از وزیر نیرو درباره علت عدم توجه به تولیدکنندگان صنعت آب و برق گفت: نماینده کرمانشاه از پاسخ اردکانیان قانع نشد و سوال به صحن علنی ارجاع شد.

- سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست عصر امروز (سه شنبه 28 آبان) این کمیسیون گفت: در نشست عصر امروز 4 سوال از رضا اردکانیان وزیر نیرو مطرح کرد.

وی افزود: سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه 2 سوال را از وزیر نیرو را مطرح کرد که سوال اول در مورد علت عدم توجه به تولیدکنندگان داخلی صنعت آب و برق بود و سوال دوم هم در مورد علت عدم مدیریت علمی بر منابع آب و برق کشور بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: با آنکه اردکانیان وزیر نیرو درباره این سوالات توضیحات لازم را ارائه کرد و گفت سال گذشته وزارت نیرو 11 هزار میلیارد تومان بدهی اش را به بخش خصوصی تسویه کرده است ضمن اینکه اردکانیان در پاسخ به سوال دوم اعلام کرد که جمهوری اسلامی قدرت اول برق در منطقه و قدرت چهارم در سطح جهان محسوب می شود اما جاسمی از پاسخ های وزیر نیرو به این 2 سوال قانع نشده و به صحن علنی ارجاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر نیرو درباره تولیدکنندگان داخلی به صحن مجلس ارجاع شد

سوال از وزیر نیرو درباره تولیدکنندگان داخلی به صحن مجلس ارجاع شد