مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:452019-11-19سياسي

انتشار شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم


شماره 70 و 71 نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ویژه بهار و تابستان 1398 با سرمقاله آقای دکتر رضا داوری اردکانی رییس فرهنگستان علوم با عنوان «خرد، - شماره 70 و 71 نشریه فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ویژه بهار و تابستان 1398 با سرمقاله آقای دکتر رضا داوری اردکانی رییس فرهنگستان علوم با عنوان خرد، اخلاق و سیاست منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فرهنگستان علوم؛ آقای دکتر داوری اردکانی در این مقاله با تصریح بر اینکه اگر می توانیم به فکر تدوین برنامه ای برای توسعه باشیم می نویسد: اکنون کشور و انقلاب اندکی به درنگ نیاز دارند که ببنند انقلاب در کجای راه است و کشور چه وضعی دارد و با آن چه باید بکنند.

ظاهراً به جایی رسیده ایم که اگر کشور و انقلاب با هم کنار نیایند و همراه نشوند بیم آن می رود که دشواری های بزرگ پدید آید.

در چنین شرایطی نه فقط مصلحت اندیشی سیاسی بلکه اخلاق هم حکم می کند که ما عزم خود را برای اصلاح و توسعه جزم کنیم، زیرا ماندن در توسعه نیافتگی عوارض و آثار مضر داشته و دارد که از جمله آن ها آشوب در فکر ها و فهم ها و دور ماندن از خرد و دانایی و فساد و نادرستی و ناپاکی و رواج دروغ و .

است و این ها به کشور و انقلاب هر دو آسیب می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم

انتشار شماره جدید نشریه فرهنگستان علوم