مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-19اقتصادي

در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم


فرمانده ناجا با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشگران جداست، گفت: در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم.

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در پنجاه و هفتمین جلسه قرارگاه امام علی (ع) به قدردانی سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: در پی سهمیه بندی بنزین در راستای مصرف بهینه سوخت در کشور، شاهد برخی ناآرامی ها در بعضی از شهر های کشور بودیم که ناجا اقدامات هوشمندانه و به موقعی انجام داد.

وی با اشاره به بیان های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره تصمیم گیری سران سه قوا، افزود: معظم له در این حوزه، بیان حکیمانه و شجاعانه ای داشتند که سخنان ایشان چونان آبی بر آتش بود و مقتدرانه اعلام موضع کردند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: اظهارنظر حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، همواره روشنگر و تبیین کننده امور است و بعد از بیان ایشان درباره تصمیم سران قوا درباره بنزین، شاهد بودیم که صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی برای حفظ نظم و امنیت کشور، ادامه داد: نیروی انتظامی با هر فردی که بخواهد مخل نظم عمومی شود یا به حقوق مردم تعدی کند، قاطعانه برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم

در هر شرایطی از نظام و ارزش های آن صیانت می کنیم