مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:502019-11-19اقتصادي

لزوم فعال بودن حداکثری جایگاه های سوخت در سطح اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه کمبودی جهت تامین سوخت جایگاه ها وجود ندارد، مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با نظارت از تعطیلی جایگاه ها در سطح استان در هر ساعتی از شبانه روز به دلیل فقدان سوخت جلوگیری به عمل آورند.

- ایسنا/اصفهان رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه کمبودی جهت تامین سوخت جایگاه ها وجود ندارد، مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با نظارت از تعطیلی جایگاه ها در سطح استان در هر ساعتی از شبانه روز به دلیل فقدان سوخت جلوگیری به عمل آورند.

محمدرضا حبیبی اظهار کرد: تاخیر در رساندن سوخت به جایگاه ها یا تعطیل کردن بعضی از آنها در شب هنگام و یا سهل انگاری در بازسازی سریع جایگاه های خسارت دیده به هیچ وجه قابل توجیه نیست و تداوم آن مسئولیت آور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حبیبی با ارسال نامه ای به مدیریت شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان اعلام داشت: با توجه به وضعیت موجود ضروری است همه دستگاهها حداکثر تلاش خود را جهت جلب رضایتمندی و سهولت حداکثری دریافت خدمات به مردم مصروف دارند.

وی افزود: بدیهی است چنانچه هر یک از جایگاه ها به عمد یا غیرعمد از این مهم تمرد کنند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعال بودن حداکثری جایگاه های سوخت در سطح اصفهان

لزوم فعال بودن حداکثری جایگاه های سوخت در سطح اصفهان