مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:502019-11-19اجتماعي

مناطق شمالی تهران در صورت بارش برف آمادگی کامل دارند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران که از مناطق یک و دو پایتخت بازدید کرد، از آمادگی بالای این مناطق در مواجهه با بارش برف و باران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به بازدید شب گذشته از مناطق شمالی تهران به عنوان شهردار شب، اظهار کرد: شب گذشته وظیفه شهردار شب را بر عهده داشتم، البته دستور شهردار تهران هم بود که نه فقط در حوزه پسماند بلکه همه معاونت ها و مدیران ارشد که در داخل مناطق نقش دارند، از مناطق شمالی تهران بازدید داشته باشند.

به گفته وی؛ تاکید شهردار تهران بر نظارت همه جانبه مدیران بر امکانات و شرایط مناطق برای مقابله با برف های بعدی و ارتقای کیفیت خدمات در این زمینه بود.

در این بازدیدها معاون خدمت شهری، معاون امور مناطق و شهرداران مناطقی که انتظار بارش برف و باران بیشتری در مناطق آن ها می رود، حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، با بیان اینکه شب گذشته از سایت های برف روبی منطقه یک و دو بازدید داشتم، گفت: لازم بود برخی از امکانات با عوامل منطقه و پیمانکاران مرتبط هماهنگ شد.

همین طور استقرار ماشین آلات در محل های مناسب بررسی شد تا در زمان برف و در شرایط پیک ترافیک صبحگاهی به شکلی نباشد که امکان دستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق شمالی تهران در صورت بارش برف آمادگی کامل دارند

مناطق شمالی تهران در صورت بارش برف آمادگی کامل دارند