مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-19سياسي

ائمه جمعه خراسان شمالی: بار گرانی بر مردم بیشتر نشود


ائمه جمعه خراسان شمالی در گردهمایی خود با صدور بیانیه ای از تصمیم سران قوا حمایت کردند و ضمن جدا دانستن صف معترضن و دلسوزان از آشوب گران، خوستار عدم سرایت گرانی بنزین بر سایر کالاها شده تا بار گرانی بر دوش مردم بیشتر نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد بعد از ظهر امروز گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی برگزار شد که در انتهای آن بیانیه گردهمایی به شرح ذیل منتشر شد؛ بسم الله الرحمن الرحیم؛ قال تبارک تعالی: فاستقم کما امرت و من تاب معک.

نظام اسلامی ثمره مجاهدت امام راحل (ره) وشهدای عزیز و مردمی بوده که در کوران ناعدالتی ها وخباثت ها و جنایت ها علیه حکومت طاغوتی قیام کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در طول 40 ساله گذشته نیز از سوی طواغیت منطقه و استکبار جهانی بارها گرفتاری هایی از جنس جنگ، تحریم، تهدید، قطعنامه و فتنه های مختلف را دیده و با استقامت در راه آرمان های انقلاب و اعتماد به وعده های الهی، امروز سربلند این میدان شده ایم و توانسته ایم در مقابل دشمنان نظام اسلامی ایستاده و خارچشم آنان باشیم.

این استقامت، بصیرت، دشمن شناسی و اعتماد به وعده های الهی قطعاً در چله دوم انقلاب بیشتر مورد احتیاج است چون حراست از یک دستاورد عظیم، مشکل تر از ایجاد آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه خراسان شمالی: بار گرانی بر مردم بیشتر نشود

ائمه جمعه خراسان شمالی: بار گرانی بر مردم بیشتر نشود