مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-19ورزشي

صالحی امیری: وظیفه ما تامین نیازها و کمبودهای ورزشکاران است


رییس، نائب رییس و سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون های کوهنوردی، انجمن های ورزشی و سه گانه ضمن دیدار با دست اندرکاران این فدراسیون با برخی از چهره های شاخص و قهرمانان این رشته ها گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رییس و کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک طبق هماهنگی هایی که پیش از بعمل آمده بود ابتدا در فدراسیون کوهنوردی حضور یافتند.

در این دیدار که برخی از عوامل اجرایی و مسئولین فدراسیون نیز حضور داشتند، رضا زارعی رییس فدراسیون ضمن خیرمقدم به مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: حضور مسئولین کمیته ملی المپیک را در فدراسیون کوهنوردی به فال نیک گرفته و امیدوارم با عنایت هرچه بیشتر دکتر صالحی امیری و همچنین وزیر ورزش و جوانان بتوانیم زمینه های موفقیت هر چه بیشتر قهرمانان این رشته را فراهم سازیم.

وی ضمن ارائه گزارش از کمیته های مختلف فدراسیون و همچنین برنامه های پیش روی این فدراسیون افزود: بسیار خوشحالم که زمینه برای حضور ملی پوشان مستعد و پرافتخار کوهنوردی و سنگنوردی جهت گفتگوی رودر رو و همچنین بیان مشکلاتشان فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: وظیفه ما تامین نیازها و کمبودهای ورزشکاران است

صالحی امیری: وظیفه ما تامین نیازها و کمبودهای ورزشکاران است