مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-19اقتصادي

چگونه زیباترین جنس را برای کمد دیواری و کابینت انتخاب کنیم؟


چوب همواره یک از مهم ترین عناصر در دکوراسیون داخلی هست زیرا کمد دیواری، کابینت و انواع درب از چوب و فرآورده های آن مانند MDF نئوپان ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت روماک، کارشناسان این شرکت (تولیدکننده برتر مصنوعات چوبی) در این پست قصد دارند بهترین نوع چوب هایی که در ساخت انواع محصولات چوبی استفاده می شود را معرفی نمایند.

(جهت مشاهده انواع مدل درب، کمد دیواری و کابینت آشپزخانه به سایتhttps://romakcompany.

com مراجعه کنید) چوب مورداستفاده در انواع مدل کمد دیواری معمولا بدنه کمد دیواری به جهت کاهش هزینه ها از ام دی اف ساخته می شود، که قابلیت استفاده از انواع روکش در آن وجود دارد.

درب کمد دیواری می تواند از جنس تمام چوب، روکش چوب یا MDF باشد که اگر کمد دیواری از نوع پوششی باشد ( یعنی کامل رنگ شده باشد) از ام دی اف استفاده می شود لازم به ذکر است می توان از چوب طبیعی هم برای کمد پوششی استفاده کرد اما این کار مقرون به صرفه نیست.

معمولا درب کمد دیواری بیشتر از چوب راش گرجستان، بلوط آمریکایی و گردو ساخته می شود.

از چه چوب هایی در ساخت انواع درب استفاده می شود؟ همان طور که می دانید درب های تمام چوب بسیار گران قیمت می باشند بنابراین بسیار از تولیدکنندگان از ام دی اف و روکش چوب برای ساخت درب استفاده می کنند اما متداول ترین چوب در صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه زیباترین جنس را برای کمد دیواری و کابینت انتخاب کنیم؟

چگونه زیباترین جنس را برای کمد دیواری و کابینت انتخاب کنیم؟