مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-19سياسي

آسایش و آرامش؛ مهمترین مطالبه مردم از پلیس


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه آسایش و آرامش، مهمترین مطالبه مردم از پلیس است، گفت: تعدی به حقوق مردم خط قرمز پلیس است.

- را برقراری نظم، امنیت، آرامش و آسایش در جامعه برشمرد و گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ جان، مال و ناموس مردم است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه وجود قانون هر جامعه ای متناسب با نیاز های اجتماعی جامعه و منطبق با خواسته های عمومی مردم است، افزود: یکی از مهمترین بستر های شکل گیری امنیت اجتماعی، اعتماد عمومی و جلب مشارکت های مردمی است.

سردار میر فیضی، با اشاره به اینکه دشمن همواره با تبلیغات سوء به دنبال ضعیف نشان دادن ثمرات انقلاب اسلامی است بر هوشیاری همگانی در مقابله با تبلیغات سوء دشمن تاکید کرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در همه عرصه ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده اند.

او اخلال در نظم و امنیت اجتماعی را از مصادیق بارز جرم عنوان کرد و اظهار داشت: هرگونه اعتراض به قانون و هرگونه تجمعی باید در مسیر قانونی آن انجام شود و در این راستا نیز پلیس به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش و آرامش؛ مهمترین مطالبه مردم از پلیس

آسایش و آرامش؛ مهمترین مطالبه مردم از پلیس