مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-19سياسي

هدف جامعه اسلامی رساندن مردم به کمال انسانی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: جامعه اسلامی شکل گرفته تا مردم کمال انسانی پیدا کنند و امور زندگی آنها در راستای دیانت شکل گیرد وگرنه چه ضرورتی داشت اسم دینی بر حکومت خود بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مرتضی قائمی ظهر امروز در نشست تخصصی ناجا با جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری با اشاره به موضوع گفتمان و ارتباط آن با گام دوم انقلاب و ناجا اظهار کرد: هیچ نظام، حکومت و گروهی در دنیا تشکیل نمی شود جز اینکه مبانی، معرفت شناسی، اصول و انسان شناسی خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه مرز بین مکاتب معرفت شناسی است خاطرنشان کرد: مکاتب موجود در دنیا چه سیاسی و چه غیرسیاسی مبتنی بر معرفت شناسی ویژه هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با تاکید به اینکه هیچ دولت، گروه و حکومتی نمی تواند به شکل التقاطی به جایی برسد افزود: شاید نظام لیبرال در ظاهر به جایی برسد هرآنچه که باید به آن برسد نیست.

وی بیان کرد: در این بین نظام کمونیستی و فاشیستی ممکن است به جایی برسد اما نظام التقاطی چیزی عایدش نمی شود چون مبانی اش در تناقض باهم قرار می گیرند و ارزش هایش در مقابل هم، بنابراین نمی تواند مخاطب را اقناع کند چون استدلال هایش مقابل هم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف جامعه اسلامی رساندن مردم به کمال انسانی است

هدف جامعه اسلامی رساندن مردم به کمال انسانی است