مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:562019-11-19اجتماعي

کاهش 13 درصدی تلفات جاده ای استان


در هفت ماه گذشته از سال تصادفات برون شهری منجر به فوت 13 درصد معادل 62 نفر کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ حجت الله غلامی معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه در این مدت در حوزه درون شهری نیز این تلفات کاهش 7 درصدی داشته افزود: این کاهش تلفات به علت، فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده پلیس، شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

سرهنگ پور قیصری رییس پلیس راه استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در هفت ماه گذشته بیشترین تصادفات فوتی مربوط محورهای غرب استان بوده گفت: بیشترین تصادفات مربوط به روزهای پنج شنبه و جمعه است که علت 48 درصد این تصادفات بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هم با اشاره به آمارفوتی 80 درصدی عابران و موتور سیکلت سواران در تصادفات شهری خواستار ساماندهی موتور سیکلت سواران در استان شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به تردد روزانه بیش از 800 هزار موتور سیکلت در استان گفت: برای کاستن از آمار تلفات، نیاز به آموزش و فرهنگ سازی برای رعایت قانون ضروری به نظر می رسد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان هم از توقیف 6 هزار و 500 موتور سیکلت متخلف خبرداد و گفت: در ششماهه امسال 7 هزار و 100 راکب موتور سیکلت تحت آموزش قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی تلفات جاده ای استان

کاهش 13 درصدی تلفات جاده ای استان