مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-19سياسي

پاسخ به انتقادات درباره جایزه جلال/تمام داوران، صاحب نظر هستند


دبیر علمی جایزه ادبی جلال آل احمد می گوید در انتخاب داوران این جایزه در سال جاری به دنبال ایجاد فضایی تازه برای بررسی آثار بوده است و انتظار حمایت از این رویه را دارد.

- محمدرضا شرفیخبوشان دبیر علمی جایزه ادبی جلال آل احمد همزمان با پایان داوری های این دوره از جایزه در گفتگو با مهر و در پاسخ به سوالی در این زمینه که تا چه اندازه آنچه درباره این جایزه می اندیشیده با آنچه در عمل با آن مواجه شده است همخوانی داشته است، عنوان کرد: روال اجرایی جایزه جلال روالی منطقی و حساب شده است.

هیات علمی جایزه از میان گزینه های موجود برای داوری رای گیری می کند و و داوران با توجه به شناختی که از آنها وجود دارد در معرض رای گیری قرار می گیرند و با اجماع انتخاب می شوند.

در این انتخاب ها تمام تلاش به عمل می آید تا سمت و سوی انتخاب ها درست و منطقی باشد و به طرفی خاص گرایش پیدا نکند و حاشیه ای متوجه جایزه نباشد.

وی در همین زمینه عنوان کرد: ترکیب داوران ما از میان افرادی که از سوی هیات علمی و یا افراد مطلع و صاحب نظر خارج از آن به هیات علمی پیشنهاد شده بودند انتخاب شد.

همه افراد با رای و اجماع در هیات علمی برگزیده شدند و برای انتخاب آنها در هر بخش لیستی نزدیک به 15 نفر وجود داشت که از میان آنها و با رای گیری این افراد خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به انتقادات درباره جایزه جلال/تمام داوران، صاحب نظر هستند

پاسخ به انتقادات درباره جایزه جلال/تمام داوران، صاحب نظر هستند