مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:462019-11-19اقتصادي

نیازآذری: مردم نباید برای کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت تاکید کرد: مردم نباید برای دریافت کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند چاره ای اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نیازآذری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: ضمن اطاعت از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در تاریخ 1398.

8.

26 در جهت امنیت پایدار و ایجاد آرامش در کشور و جلوگیری از سوء استفاده غارتگران از اموال عمومی و خصوصی برای دفاع از مردم از رییس جمهور انتظار داریم و انتظار داشتیم که برای حل مسائل و مشکلات کشور مردم را محرم می دانسته و با نمایندگان مشورت می کردند تا شاهد هزینه های جبران ناپذیر سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی نباشیم و برای رفع مشکلات مردم و کنترل قیمت کالاها و خدمات توجه لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مردم فهیم بابل در راستای توجه به منویات معظم له و از تلاش های اعضای شورای تامین که با رعایت حقوق شهروندی در جهت ایجاد امنیت و حفظ اموال عمومی تلاش کردند تشکر می کنم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت، اظهار کرد: مردم نباید برای دریافت کارت سوخت چهارماه در نوبت باشند چاره ای بیندیشید.

آقای وزیر بهداشت در تخصیص اعتبار به پروژه های بهداشتی و درمانی و اجرا و اتمام آنها تسریع کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازآذری: مردم نباید برای کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند

نیازآذری: مردم نباید برای کارت سوخت چهار ماه در نوبت باشند