مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:262019-11-19بين الملل

قدردانی نتانیاهو از ترامپ بابت حمایت از «شهرک سازی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال تازه ترین اقدام ضد فلسطینی دولت آمریکا و تغییر سیاست واشنگتن در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، - نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از اعلام تغییر سیاست آمریکا در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، در تماس تلفنی با دونالد ترامپ از دولت او تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال تازه ترین اقدام ضد فلسطینی دولت آمریکا و تغییر سیاست واشنگتن در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، بنیامین نتانیاهو با رییس جمهور این کشور تماس تلفنی برقرار کرده و مدعی شده که شهرک سازی های این رژیم در فلسطین اشغالی قانونی و این اراضی وطن یهودیان بوده است.

به گفته دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو شامگاه دوشنبه بعد از تازه ترین اقدام ضد فلسطینی آمریکایی ها، با دونالد ترامپ تلفنی صحبت و از او بابت این اقدام قدردانی کرد.

وزیر خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه (دیشب) اعلام کرد، واشنگتن سیاستش در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را تغییر داده و اعلام می دارد که این شهرک سازی ها به خودی خود نقض قوانین بین المللی به شمار نمی روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نتانیاهو از ترامپ بابت حمایت از «شهرک سازی»

قدردانی نتانیاهو از ترامپ بابت حمایت از «شهرک سازی»