مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:262019-11-19اجتماعي

تردد در تمام راه های مواصلاتی یزد برقرار است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به آماده باش اکیپ های راهداری در تمام شهرستان های این استان با توجه به شرایط خاص بارشی، - ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به آماده باش اکیپ های راهداری در تمام شهرستان های این استان با توجه به شرایط خاص بارشی، اظهار کرد: تاکنون هیچ مشکلی از راه های مواصلاتی استان گزارش نشده و تردد در تمام مسیرها برقرار است.

علی علیخانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به قریب 8400 کیلومتر طول راه های مواصلاتی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود بارش های پراکنده ی چند روز گذشته و شب گذشته در برخی شهرستان های یزد، با تلاش راهداران پرتلاش استان تاکنون هیچ مشکلی از راه های مواصلاتی استان گزارش نشده و تردد در تمام مسیرها برقرار است.

وی افزود: با توجه به ورود موج ناپایدار بارشی به کشور و شرایط خاص بارش های زودرس پاییزی، در هر یک شهرستان های دهگانه ی استان، یک اکیپ راهداری مستقر و در حالت آماده باش قرار دارند که متناسب با شهرستان هایی که بارندگی خواهند داشت، فعالیت می کنند.

عیلخانی در پایان خاطرنشان کرد: هرچند در حال حاضر شاهد فعالیت های راهداری زمستانه هستیم ولی در آذرماه طرح زمستانی راهداری با تمامی پرسنل و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمام راه های مواصلاتی یزد برقرار است

تردد در تمام راه های مواصلاتی یزد برقرار است