مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:152019-11-19سياسي

تشکیل بسیج کشور را بیمه کرد/ اجرای 90 برنامه محوری در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج ابتکار امام راحل بود که کشور را بیمه کرد، گفت: در طول هفته بسیج 90 برنامه محوری در استان گیلان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری هفته بسیج در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه ستاد سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که بسیج نعمتی از جانب خداوند برای ملت ایران توصیف کرده اند، اظهار کرد: راز ماندگاری و حفظ انقلاب اسلامی، بسیج است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه عملکرد بسیج در عرصه نوآوری، دفاعی، امنیتی، فرهنگی و سایر عرصه ها بسیار اعجاب آور بوده است، افزود: کشور در حوزه فرهنگی به صورت مستمر مورد هجمه های دشمنان قرار دارد که بسیجیان در این جبهه نیز حضوری فعال برای مقابله با دشمن دارند.

وی با اشاره به عدم وابستگی بسیج به هیچ سازمان و نهاد دولتی و با بیان اینکه در صورت وابستگی بسیج هیچگاه نمی توانست تا این حد موفق عمل کند، گفت: بسیجی تنها داشتن کارت بسیج نیست بلکه داشتن تفکر و فعالیت بسیجی، انقلابی و جهادی است و در طول 40 سال گذشته شاهد بودیم که بسیجی تنها به خاطر رضای خدا و حفظ انقلاب و نظام جهادگرانه عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بسیج کشور را بیمه کرد/ اجرای 90 برنامه محوری در گیلان

تشکیل بسیج کشور را بیمه کرد/ اجرای 90 برنامه محوری در گیلان