مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:002019-11-19پزشكي

اعزام 445 پزشک به حج تمتع 99


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت از ثبت نام اولیه پزشکان داوطلب خدمت در حج تمتع 99 خبر داد و گفت: امسال 570 نفر در تیم پزشکی حج تمتع 99برای خدمت به زائران بیت الله الحرام اعزام می شوند که از این میان 445 نفر پزشک هستند.

- محمدتقی حلی ساز رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز نام نویسی از پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران حج تمتع 99، اظهار داشت: امسال در سه گروه پزشکان عمومی، متخصص اورژانس و متخصص داخلی فراخوان ثبت نام اولیه از پزشکان داوطلب خدمت در حج تمتع 99 را اعلام کرده ایم.

شرایط حضور پزشکان در حج تمتع 99/ تجهیزات پزشکی لازم در عربستان مهیا است وی درباره شرایط حضور پزشکان داوطلب برای خدمت در حج تمتع سال آینده، افزود: علاوه بر داشتن تقید به اسلام و توانمندی های دیگر، یکی از شرایط حضور پزشکان محدودیت سنی است.

به طوری که افرادی که برای نخستین بار اعزام می شوند، باید حداکثر 55 سال و پزشکانی که برای دومین بار و بیشتر برای خدمت به حجاج اعزام می شوند، حداکثر 60 سال داشته باشند.

همچنین پزشکان متخصص غیر مرتبط شامل گوش و حلق و بینی، چشم، پوست، قلب ، عفونی و سایر رشته ها مجاز به ثبت نام با مدرک پزشکی عمومی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 445 پزشک به حج تمتع 99

اعزام 445 پزشک به حج تمتع 99