مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:562019-11-19ورزشي

محمدیان: رکورد پرتاب گران ایرانی افت فاحشی کرده است


دارنده نشان برنر پارا دوومیدانی 2019 جهان می گوید: رکورد پرتاب گران ایرانی در این رقابت ها افت فاحشی داشت.

- سجاد محمدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اختلاف رکوردها در رقابت های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان خیلی نزدیک و سطح رقابت ها بالا بود.

وی که در پرتاب وزنه کلاس 42F با رکورد 14 متر و 39 سانتی متر سوم شد و سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد، افزود: رکوردم نسبت به جاکارتا 80 سانتی متر کاهش داشت که این مقدار برای پرتاب وزنه خیلی است.

محمدیان با بیان اینکه امسال هیچ گونه حمایتی از ما در سطح ملی نشد، افزود: نه حقوق داشتیم و نه اردو و به حال خودمان رها شده بودیم و رکوردهای پرتاب گران ایرانی نسبت به رقابت های قبلی افت زیادی داشته است.

این ورزشکار لرستانی با بیان اینکه در این رقابت ها هدف مان فقط کسب سهمیه بود، اضافه کرد: ورزشکاران ایرانی در بیشتر کلاس ها حتی به رکوردهای قبلی نزدیک هم نشدیم و این نشان می دهد که یک جای کار مشکل دارد و مسئولان باید ریشه یابی کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکارهای سایر کشورها پیشرفت کرده اند، افزود: ورزشکاران اماراتی که تا کنون مدالی کسب نکرده بودند در این رقابت ها چندین نشان کسب کردند و برخی از ورزشکارهای کشورهای مختلف رکوردهای خوبی نسبت به رقابت ها قبلی به ثبت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیان: رکورد پرتاب گران ایرانی افت فاحشی کرده است

محمدیان: رکورد پرتاب گران ایرانی افت فاحشی کرده است