مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-19سياسي

تأکید بر توسعه اخلاق و عدالت


چیزی که برای ما مهم است، توسعه اخلاق و عدالت است، این طور نیست که ما جامعه ای داشته باشیم با قله های بسیار بالا و دره های فقر.

- رییس جهاد دانشگاهی می گوید: چیزی که برای ما مهم است، توسعه اخلاق و عدالت است، این طور نیست که ما جامعه ای داشته باشیم با قله های بسیار بالا و دره های فقر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا طیبی در مراسم پایانی بیست و ششمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی که امروز (سه شنبه، 28 آبان ماه) در دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: اگر اراده ای برای پیشرفت و توسعه پایدار داشته باشیم به توسعه فرهنگی، علمی و فناورانه، توسعه اجتماعی و توسعه سیاسی خواهیم رسید که نتیجه توسعه در این زمینه ها منجر به اقتدار اقتصادی دانش بنیان و در نهایت منجر به امنیت و رفاه برای مردم همراه با عدالت و اخلاق خواهد بود.

رییس جهاد دانشگاهی افزود: از ابتدای تأسیس جهاد دانشگاهی از سال 1359 سعی کردیم توانمندی کشور را در توسعه فرهنگی، علمی و فناورانه و توسعه آموزش های مهارت و اشتغال و کارآفرینی به نمایش بگذاریم و الگوسازی کنیم.

به لطف خداوند و همت جهادگران در حوزه های مختلف موفق به انجام کارهای بزرگ شده ایم، از جمله در حوزه پزشکی و بحث سلول های بنیادی، بحث نازایی و درمان برخی از سرطان ها و علوم مهندسی و نفت و گاز و پتروشیمی کارهایی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر توسعه اخلاق و عدالت

تأکید بر توسعه اخلاق و عدالت