مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-19سياسي

ساختار فسادزا باید اصلاح شود/ «حیف» بیت المال نیز مانند «میل» آن باید رسیدگی شود


رییس قوه قضاییه در دیدار 3 ساعته با 100 نفر از نمایندگان مجلس با تاکید بر برخورد دستگاه قضایی با مفسدان، از نمایندگان مجلس خواست که در جهت اصلاح ساختارهای فسادزا گام های جدی تری بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس آیت الله سیدابراهیم رییسی در دیدار اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، برگزاری چنین نشست هایی را مفید و مغتنم دانست و تصریح کرد: استانهایی که مدت زیادی از حضور رییس قوه قضاییه در آنها می گذرد، در اولویت سفرهای استانی ما قرار دارند و ان شاءالله در اسرع وقت به همه استانها سفر خواهیم کرد.

رییس قوه قضاییه در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت قانونی، حقوقی، قضایی، مالی و تسهیلاتی از کارآفرینان و سرمایه گذاران، بر آمادگی دستگاه قضایی برای حمایت قضایی از کارآفرینی و رونق تولید تاکید کرد و گفت: بارها اعلام کرده ایم که از همه مدیران شجاع و جسوری که در جهت دور زدن تحریمها، رونق تولید و باز کردن گره ها گام برمی دارند حمایت قاطع خواهیم کرد و هیچ مدیری نباید ترس و واهمه از انجام کار را به عنوان توجیه سستی خود مطرح کند.

آیت الله رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی در سراسر کشور، به موضوع قاچاق پرداخت و اظهار کرد: مساله ما قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار فسادزا باید اصلاح شود/ «حیف» بیت المال نیز مانند «میل» آن باید رسیدگی شود

ساختار فسادزا باید اصلاح شود/ «حیف» بیت المال نیز مانند «میل» آن باید رسیدگی شود