مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-19اجتماعي

هلال احمر زنجان 2 فرانسوی گرفتار در برف را نجات داد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نیروهای عملیات هلال احمر این استان 2 تبعه فرانسوی گرفتار در برف منطقه نوکیان به سمت ماسوله را پس از 12 ساعت جستجو نجات دادند.

- زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نیروهای عملیات هلال احمر این استان 2 تبعه فرانسوی گرفتار در برف منطقه نوکیان به سمت ماسوله را پس از 12 ساعت جست وجو نجات دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی با بیان این که ساعت 18:30 شامگاه روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازمفقودی 2 نفر گرفتار در برف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC ) اعلام شد، گفت: با اعلام این گزارش، موقعیت مفقودان از روی نقشه های استان و محاسبه مختصات با کمک GRID روی نقشه مشخص شد که مفقودان در مسیر جاده نوکیان به سمت ماسوله (شمال شرقی روستای آندراق) است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله نخستین تیم با خودروهای امدادی از آب بر شعبه شهرستان طارم به منظور بررسی وضعیت جوی منطقه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: علاوه بر این تیم، تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان، با تجهیزات کامل از مرکز پایگاه امداد و نجات استان زنجان به همراه تیمی از پایگاه تهم – چورزق به محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان 2 فرانسوی گرفتار در برف را نجات داد

هلال احمر زنجان 2 فرانسوی گرفتار در برف را نجات داد