مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:162019-11-19اقتصادي

امضای 68تفاهمنامه با پنج معین اقتصادی در قوچان


68تفاهمنامه به مبلغ 11هزار و 190میلیارد ریال و 17میلیون یورو در قوچان امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار قوچان گفت: این تعداد تفاهمنامه اقتصادی با پنج معین اقتصادی در اجرای طرح ابتکاری استاندار خراسان رضوی با عنوان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در این شهرستان امضا شده است.

هادی رجایی نیا افزود:در این تفاهمنامه ها که با هدف ایجاد اشتغال برای سه هزار و 226نفر در این شهرستان انجام شده، سرمایه گذاری برای واحدهای جدیدی که می خواهند وارد گردونه تولید شوند، واحدهای تعطیل شده و واحدهای فعالی که به صورت کامل از ظرفیت خود استفاده نمی کنند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ابتدای امسال و سفر استاندار خراسان رضوی به قوچان 55تفاهمنامه اقتصادی با مبلغ 10هزار و 480میلیارد ریال و 17میلیون یورو امضا شد گفت: پس از آن نیز 13تفاهمنامه با مبلغ 700میلیارد ریال امضا شده است.

فرماندار قوچان گفت: بانک صنعت و معدن ایران به عنوان معین اقتصادی شهرستان، موسسه مالی اعتباری ملل به عنوان معین اقتصادی بخش مرکزی، خانه صنعت و معدن استان به عنوان معین اقتصادی بخش باجگیران، واحد تولیدی یکدانه شرق معین اقتصادی دهستان قوچان عتیق و شرکت سیمرغ نیز به عنوان معین اقتصادی دهستان دوغایی در این شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 68تفاهمنامه با پنج معین اقتصادی در قوچان

امضای 68تفاهمنامه با پنج معین اقتصادی در قوچان