مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:552019-11-19اقتصادي

گشت های نظارت بر بازار در استان بوشهر تشدید شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گشت های نظارت بر بازار در استان بوشهر با همکاری سایر دستگاه ها تشدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین حسینی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر تاکید ویژه ای بر نظارت مستمر بر بازار صورت گرفته است و در این راستا شاهد افزایش نظارت ها هستیم.

وی با اشاره به تشدید بازرسی ها، گشت های مشترک و حضور مداوم بازرسان در سطح بازار خاطرنشان کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را اطلاع دهند.

حسینی اضافه کرد: پیگیری لازم برای سوخت مورد نیاز آژانس های تاکسی تلفنی، سرویس مدارس دانش آموزی، وانت بارها، قایق ها، خودروهای استیجاری طرف قرارداد دستگاه های اجرایی و خدماتی، اسنپ و تپسی صورت گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: سهمیه لازم برای این موارد با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی و حوزه اقتصادی استانداری ارائه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به عدم اخذ انشعاب گاز توسط تعدادی از شهروندان در سطح استان و ضرورت برآورد میزان نیاز نفت سفید در سطح استان، فرمانداری ها نسبت به مطالعه و بررسی آمار جامعه هدف و مصرف کنندگان نفت سفید اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های نظارت بر بازار در استان بوشهر تشدید شد

گشت های نظارت بر بازار در استان بوشهر تشدید شد