مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:552019-11-19اجتماعي

112 زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس اعزام می شوند


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان کرمان گفت: در قالب طرح زائران حرم رضوی سازمان اوقاف، 112 زائر از محل نیات موقوفات این استان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

- حجت الاسلام رضا حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف به عنوان متولی موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش است و در همین راستا هر ساله این اداره نسبت به اعزام زائر به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عراق از محل موقوفات اقدام می کند.

وی با بیان اینکه سهمیه اعزام زائر در هر استان، براساس میزان درآمد موقوفات مرتبط انجام می شود، تصریح کرد: امسال در قالب طرح زائران حرم رضوی تعداد112 نفر از مردم مناطق محروم استان، در قالب کاروانی به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

حدادی گفت: همه هزینه های این طرح ازمحل اجرای نیات موقوفات منطبق درسطح استان که یکی از نیات مهم آن موضوع کمک به زوار امام رضا (ع) می باشد، تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم اعزام زائران روز یکشنبه سوم آذرماه در محل مرکز فرهنگی و مذهبی عباسعلی شهر کرمان برگزار می شود، متذکر شد: با توجه به بخشنامه ابلاغی سازمان اوقاف مبنی بر فراهم آوردن زمینه آسایش و راحتی بهتر زائران، مرحله رفت زائران توسط اتوبوس و بازگشت از طریق حمل و نقل ریلی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس اعزام می شوند

112 زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس اعزام می شوند