مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:362019-11-19سياسي

کارت زرد شورای شهری ها به وزیر ارتباطات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران پس از سخنان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در شورای شهر درباره کسب و کار های اینترنتی در پایتخت اظهار داشت: - عضو شورای شهر تهران گفت: توجه به پایداری کسب و کار های اینترنتی ضرورت دارد و به دلیل بی توجهی وزیر ارتباطات در این زمینه براساس قانون شورا تذکر می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران پس از سخنان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در شورای شهر درباره کسب و کار های اینترنتی در پایتخت اظهار داشت: بدون شک اخلالگری و ایجاد ناامنی محکوم است، چرا که امنیت شهروندان را هدف قرار می دهد، ولی این اقدامات کور و بی اثر نباید زمینه ساز اخلال در کسب و کار های اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان شود.

وی افزود: هر دقیقه اختلال در روند فعالیت کسب و کار های اینترنتی زمینه زیان و عدم کسب درآمد برخی از شهروندان را به ویژه در حوزه تاکسی های اینترنتی به همراه دارد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: باید تدبیر و تمهیدات لازم در زمینه پایداری کسب و کار های اینترنتی و ارائه خدمات الکترونیک به عنوان یکی از ارکان اقتصاد شهری فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت زرد شورای شهری ها به وزیر ارتباطات

کارت زرد شورای شهری ها به وزیر ارتباطات