مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-19ورزشي

از ظرفیت بی نظیر جوانان استفاده نشده است


هیچ سخنرانی از مقام معظم رهبری در دو سه سال اخیر نمیتوان پیدا کرد که صحبتی از جوانان نکرده باشند اما ما از این ظرفیت بی نظیر و بزرگ جوانان استفاده مناسبی نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان باحضور در کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان ها که به میزبانی البرز در مجتمع فرهنگ و هنر آدران برگزار شد، اظهار کرد: دو سال پیش یکی از نگرانی های ما کاهش ثبت تشکل بود اما در سال جاری تا کنون 7هزار درخواست ثبت سمن داشتیم که اگر حتی یک سوم آن به خروجی برسد اتفاق بزرگی است.

تندگویان افزود: در این دوسال اخیر تحولات خوبی در حوزه جوانان رقم خورده است؛ ما در ابتدا سعی کردیم قشری که با آن ها کار می کنیم توانمند شوند و خودشان را باور کنند و مطالبه گر باشند.

تندگویان با تأکید بر این که سعی کردیم با جامعه هدفمان ارتباط مستقیم داشته باشیم گفت: این موضوع نشان می دهد که در حوزه جوانان و تشکل ها رغبت و روزنه امیدی ایجاد شده است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: بودجه حوزه جوانان دو سال پیش 16 میلیارد تومان بود اما سال گذشته این رقم به 170 میلیارد تومان رسید که بیش از ده برابر افزایش داشته است ونشان از توجه جدی مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت بی نظیر جوانان استفاده نشده است

از ظرفیت بی نظیر جوانان استفاده نشده است