مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-19فناوري

سامسونگ در حال کار روی حالت های جدید دوربین است


گزارش ها حاکی از آن است که شرکت کره ای سامسونگ در حال کار روی حالت های مختلف دوربین است که ممکن است این قابلیت ها در گوشی های نسل آینده این شرکت وجود داشته باشند.

- گزارش ها حاکی از آن است که شرکت کره ای "سامسونگ" در حال کار روی حالت های مختلف دوربین است که ممکن است این قابلیت ها در گوشی های نسل آینده این شرکت وجود داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت سامسونگ در حال کار بر روی حالت های جدید دوربین مانند نمای کارگردان (Director s View) و هایپرلپس در شب (Night Hyperlapse) است که کاربران احتمالا این قابلیت های جدید را در گوشی های نسل آینده این شرکت مشاهده خواهند کرد.

محققان بخش تجزیه و تحلیل کد دستگاه های سامسونگ می گویند که آنها متوجه شده اند که این شرکت در حال کار بر روی حالت های جدید دوربین مانند نمای کارگردان است که این موضوع به کاربران اجازه می دهد هنگام تصویر یا فیلمبرداری لنز مورد علاقه خود را از بین لنزهای مختلف انتخاب کنند و همچنین به آنها امکان می دهد تا هنگام فیلمبرداری هر سوژه که می خواهند را انتخاب کنند تا تمام فوکوس لنز هنگام فیلمبرداری بر روی آن باشد.

سایت توسعه دهندگان XDA احمال می دهد این ویژگی نیز مشابه قابلیت Filmic Pro آیفون 11 است که به کاربران امکان می دهد از دو دوربین مختلف تلفن به طور همزمان استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ در حال کار روی حالت های جدید دوربین است

سامسونگ در حال کار روی حالت های جدید دوربین است