مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:502019-11-19فرهنگي

تصویربرداری «ایلدا» به نیمه نزدیک شد/ ادامه تولید در بارندگی و کاهش دمای هوا


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در استان لرستان به نیمه نزدیک شد.

- تصویربرداری ایلدا به نیمه نزدیک شد/ ادامه تولید در بارندگی و کاهش دمای هوا تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ایلدا به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی در استان لرستان به نیمه نزدیک شد.

علیرضا سبط احمدی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی ایلدا در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: تصویربرداری سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل در استان لرستان به 45 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: ساخت دکورهای صحنه های آتی و تدوین همزمان پروژه تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

  این تهیه کننده همچنین بیان داشت: در این روزها با ادامه بارندگی های این فصل و سردتر شدن هوا و سخت بودن کار در لوکیشن های خارجی تلاش گروه برای ادامه کار بیشتر شده است.

سبط احمدی همچنین ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و ویژگی های تولیدی این سریال، پروژه ایلدا یکی از سخت ترین تولیدات فعلی سیما فیلم است که با همدلی و ایثار عوامل پروژه و حمایت و پشتیبانی مدیران سیما به انجام خواهد رسید.

ایلدا قصه زنان و مردان مرزنشینی است که با ایثار و همدلی برای دفاع از وطن و خاک کشور در برابر دشمنان داخلی و خارجی می ایستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «ایلدا» به نیمه نزدیک شد/ ادامه تولید در بارندگی و کاهش دمای هوا

تصویربرداری «ایلدا» به نیمه نزدیک شد/ ادامه تولید در بارندگی و کاهش دمای هوا