مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 03:552019-11-19سياسي

بلاتکلیفی 20 مؤسسه قرآنی در پی بالا رفتن اجاره بها


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان گفت: 20 مؤسسه قرآنی به دلیل بالا بودن هزینه اجاره بها و این که نتوانسته اند مکان جدید و مناسبی پیدا کنند در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته اند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان گفت: 20 مؤسسه قرآنی به دلیل بالا بودن هزینه اجاره بها و این که نتوانسته اند مکان جدید و مناسبی پیدا کنند در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته اند.

روح الدین بلواسی در جمع خبرنگاران، عدم استقبال قرآن آموزان از کلاس های قرآنی مؤسسات را یک مشکل جدی در حوزه قرآن دانست و اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر با توجه به این که خانواده ها تمایل بیشتری دارند که فرزندان شان در کلاس های آموزشی زبان خارجه، کلاس های تقویتی، چرتکه، موسیقی و .

شرکت کنند آمار قرآن آموزان هر روز در حال کاهش است.

وی با اشاره به این که پایین آمدن آمار قرآن آموزان باعث ایجاد مشکلاتی برای مؤسسات قرآنی شده و این در حالی است که مربیان قرآنی و مدیران مؤسسات قرآنی نیز رغبت و انگیزه خود برای فعالیت های قرآنی را از دست می دهند، حمایت همه جانبه دستگاه های فرهنگی و قرآنی از فعالیت های قرآنی و مؤسسات و خانه های قرآنی را خواستار شد.

بلواسی تصریح کرد: متأسفانه ضعفی که در حوزه قرآن وجود دارد این است که دستگاه های فرهنگی و قرآنی زمینه سازی و فرهنگ سازی مناسب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 20 مؤسسه قرآنی در پی بالا رفتن اجاره بها

بلاتکلیفی 20 مؤسسه قرآنی در پی بالا رفتن اجاره بها