مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 23:452019-11-18بين الملل

حمایت واشنگتن از اغتشاشات در ایران از زبان «برایان هوک»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برایان هوک نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا و رییس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه ایالات متحده بامداد سه شنبه ضمن تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی، - حمایت واشنگتن از اغتشاشات در ایران از زبان برایان هوک رییس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا نیز از اغتشاشات و آشوب ها در ایران حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، برایان هوک نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا و رییس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه ایالات متحده بامداد سه شنبه ضمن تکرار اتهامات بی اساس علیه جمهوری اسلامی، طی اظهاراتی مداخله جویانه گفت واشنگتن قویاً از اغتشاشات و آشوب ها در این کشور حمایت می کند.

هوک در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز با بیان اینکه ایران باید حمایت از گروه های مقاومت منطقه ای را قطع کند، سعی کرد اعتراضات عراقی ها به فساد دولتی در کشورشان را به شکل دیگری جلوه دهد: مردم عراق خواستار پایان یافتن تسلط ایران بر کشورشان هستند .

وی با ادعای اینکه ایران اکنون بهای توطئه پردازی علیه دیگر کشورها را می پردازد، افزود: تظاهرات در عراق و لبنان نشان داد که سیاست رژیم ایران در صدور انقلاب رد شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت واشنگتن از اغتشاشات در ایران از زبان «برایان هوک»

حمایت واشنگتن از اغتشاشات در ایران از زبان «برایان هوک»