مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 19:002019-11-18اجتماعي

ورود موج جدید برف و سرما از چهارشنبه


مدیرکل هواشناسی استان گیلان از ورود سامانه جدید بارشی از عصر روز چهارشنبه به گیلان خبر داد.

- محمد دادرس دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب وهوای گیلان در ساعات آینده اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش تدریجی دمای هوا از عصر روز سه شنبه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های صورت گرفته، سامانه بارشی که از هفته گذشته وارد گیلان شده، به تدریج از ظهر فردا گیلان را ترک می کند، افزود: ناپایداری ها تا عصر فردا با شدت و ضعف در مناطق مختلف استان، به خصوص در نقاط شرقی ادامه دارد اما از عصر روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می شود.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه بارندگی در بعضی از مناطق استان شدت بیشتری داشت، تصریح کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی از ایستگاه های هواشناسی استان، ماسال با 124 میلی متر، پونل با 117 میلی متر، شفت با 115 میلی متر، صومعه سرا با 98 میلی متر و فومن با 94 میلی متر دارای بیشترین میزان بارندگی در استان بودند.

دادرس با اشاره به میزان بارش برف در مناطق مختلف استان افزود: ️با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی از ایستگاه های هواشناسی، مقادیر برف گزارش شده در دیلمان، محور اسالم به خلخال، آبینام دیلمان و شوییل با 30 سانتی متر و محور پونل به خلخال و کلیشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج جدید برف و سرما از چهارشنبه

ورود موج جدید برف و سرما از چهارشنبه