مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 18:052019-11-18سياسي

نشست تخصصی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شمال غرب کشور برگزار شد


نشست تخصصی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شمالغرب کشور با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شمالغرب در تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل امروز دوشنبه 27 آبان ماه در تبریز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین میر محمدیان با اشاره به روند پژوهشی در امور فرهنگی افزود: با توجه به تحقیقات به عمل آمده که شامل تعداد قابل توجهی ایده فرهنگی، مدل های گذشته، مقاله و کتاب شده است بیانگر این مهم است که تصدی گری در مسائل فرهنگی جوابگو نیست و باید امور فرهنگی و اجتماعی به خود مردم با محوریت امام محله واگذار شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت آموزش افزود : آموزش یکی از ارکان برنامه های فرهنگی است و باید توانمند سازی در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد که این موضوع از اولویت های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میر محمدیان با اشاره به بایستگی های نقش ائمه جماعات افزود : طبق حدیث شریف العلماء ورثه الانبیا، امام محله باید خود را در قبال مردم محله و دغدغه های آنان، مسائل اجتماعی و فرهنگی و خانواده های آنان مسئول بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شمال غرب کشور برگزار شد

نشست تخصصی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شمال غرب کشور برگزار شد