مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:102019-11-18سياسي

بررسی گزارش جهاددانشگاهی در خصوص ناوگان ریلی کشور در کمیسیون عمران


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس از بررسی گزارش جهاددانشگاهی در خصوص وضعیت ناوگان ریلی کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سید ابوالفضل موسوی در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در جلسه امروز آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خطوط ریلی کشور و در بخش واگن توسط کلیه شرکت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه جهاد دانشگاهی گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش ریل و واگن ارائه داد.

وی در ادامه اظهار کرد: مدیر کل راه آهن و رییس سازمان شهرداری ها نیز گزارشی از وضعیت ریلی و واگن ها چه در داخل شهر و چه در بین شهرها ارائه دادند.

کمیسیون عمران به دنبال بررسی پیشرفت کار و تولید داخل بود اگر قراردادهای جدیدی که شرکت ها بستند اجرایی شود حدود 55 درصد واگن های مترو بومی سازی خواهد شد و ما متکی به فناوری داخلی شده که محور اصلی آن جهاددانشگاهی است.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کرد: درخصوص واگن های بین شهری نیز این پیشرفت را نسبت به سال گذشته داریم در نهایت گزارش خوبی از تعداد واگن های اضافه شده به خطوط شهری و بین شهری ارائه شد.

در ادامه آقای صیادی معاون کل ارتش و معاونت های مختلف در جلسه حضور داشتند و گزارشی از ماموریت های ارتش در نیروی زمینی، هوایی و دریایی در اقصی نقاط کشور به منظور حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش جهاددانشگاهی در خصوص ناوگان ریلی کشور در کمیسیون عمران

بررسی گزارش جهاددانشگاهی در خصوص ناوگان ریلی کشور در کمیسیون عمران