مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:302019-11-18اقتصادي

سامانه جامع روابط کار در راه اندازی شد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: به منظور سرعت بخشی و شفاف سازی در روابط کافرمایان و کارگران سامانه جامع روابط کار به صورت پایلوت در استان کرمانشاه آغاز به کار کرد - مرکز کرمانشاه عزیزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: به موجب راه اندازی این سامانه کارگران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به دفاتر پستی سطح ایتان پس از احراز هویت کد هویتی خود را دریافت کنند عزیزی با بیان اینکه برای ثبت نام کارگران و کارفرمایان در این سامانه ارائه کارت ملی هوشمند و شناسنامه الزامی است تصریح کرد: کارفرمایان علاوه بر مدارک فوق باید شناسنامه کارگاهی خود را نیز باید ارائه کنند.

وی همچنین افزود: کارگران و کارفرمایان پس از ثبت نام کد رهگیری منحصر به فرد خود را دریافت و در مواقع لزوم برای ورد به سامانه از آن استفاده می کنند.

مدیرکل تعاون استان با اشاره بر لزوم ثبت نام کارگران و کارفرمایان در این سامانه گفت: پیش بینی می شود در فاز اول اجرای این طرح 140 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کنند اگر این تعداد به حد نصاب برصد برخی دیگر از زیر سامانه ها برای استان در این سامانه فعال خواهد شد.

عزیزی در پایان یاد آور شد: هزینه ارائه خدمات و ثبت نام در این سامانه برای کارگران پنج هزار تومان و برای کارفرمایان 6 هزار تونان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع روابط کار در راه اندازی شد

سامانه جامع روابط کار در راه اندازی شد