مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-18فرهنگي

آغاز سی و یکمین جشنواره تئاتر استان در سیرجان


سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کرمان شب گذشته در تالار فردوسی سیرجان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما کرمان وحید محمدی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلام این خبر گفت : از مجموع 24 اثر نمایشی 8 نمایش به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله 8 گروه تئاتر برگزیده استان شامل 4 گروه از شهر کرمان و گروه های رفسنجان ، انار، بافت و سیرجان آثار خود را به مدت سه روز در تالار فردوسی و پلاتو تئاتر فرهنگسرای سیرجان روی صحنه می آورند و داوری می شوند و نمایش برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

وی افزود : سیرجان شهری خلاق در حوزه فرهنگ و هنر است و این جشنواره فرصت خوبی برای علاقه مندان به هنر تئاتر است که می توانند از در اجرای نمایش های برگزیده استان دیدن کنند.

معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته ساختمان پاتو تئاتر سیرجان احداث و در اختیار انجمن نمایش شهرستان قرار گرفته است گفت : امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی سالن تئاتر سیرجان نیز باشیم .

یادآوری می شود همزمان با افتتاحیه جشنواره تئاتر استان در سیرجان تالار فردوسی این شهرستان نیزکه با هزینه 6 میلیارد ریال بازسازی و تجهیزشده به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سی و یکمین جشنواره تئاتر استان در سیرجان

آغاز سی و یکمین جشنواره تئاتر استان در سیرجان